15 Aug - Sportbh, träning & Emporia.

 
Dagen började med att sticka till gymmet.
 
Det blev axlar, triceps, vader och bröst för Nickos del.
Jag tränar absolut inte bröstmusklerna!
 
Jag plågade vaderna ordentligt, så nu återstår det o se om jag kan gå i morgon.
 
 
När vi kom hem efter träningen, så åt vi och gick med vovvarna.
Sen stack vi till Emporia.

Jag behövde sportbhar.
Dessa var mycket sköna.
Båda är från Nike.
 
 
Vi köpte även nya glas.
 
 
Gjort dessa idag.
Gillar blått!
 
Igår innan vi skulle se på Homeland, tog vi en liten nattafika.
 
Ps. det är jordgubbssaft i glaset!!
 
Ikväll har mamma varit här en snabbis.
Skitsnack & en cider blev det.
 
Nä nu ska jag ta en dusch!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0