10 Feb - På ruta ett!

Hej hallå.
 
Hoppas ni har haft en bra dag.
Det har jag, förutom att jag varit trött.
 
Nicko är iväg och inventerar på jobb ikväll, så jag passade på o sticka till Mobilia.
Bara kände för o gå o småsnegla på tröjor.
Men det blev mer än bara snegla. 
En mörkblå/vitrandig tröja fick följa med mig hem.

Älskar randigt, speciellt mörkblått & vitt.
 
Ville även ha en brun & en svart, men fanns inte i min storlek.
Men om vi ska till Emporia i veckan, så kan jag kolla där.
 
Sen var jag inne på buketten och kollade, hittade porslinshjärta, kunde inte motstå!
 
Nu har jag gett mina troll kokt kyckling, torrfoder, gurka & morötter. 
Dax o gå sista rundan i det kalla vädret.
 

Sen ska jag ringa min kära Paulina.
Hon ringde mig i morse, men de missade jag.
Sen ringde jag henne, hon hade haft ljudet av så hon missa mig.
Och för en stund sedan messa hon mig. Så skrev jag att jag pinglar när jag vatt ute med vovvarna =)
 
Kommer upp bilder lite senare på tröjan & hjärtat.
 
Hej så länge =)
 
Bjuder på bilder på LitenLakritz så länge.
 

Kommentarer
Postat av: yasmine modell mamma och fru

jo jag är så försiktig.
hoppas du har en fin kväll
nu ska jag snart kolla top model
kram

2013-02-11 @ 20:44:49
URL: http://www.yasminegill.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0