12 Feb - Det snöar igen, tvätt & lite bilder.

God morgon.
Blev tyvärr inga bilder på vad jag köpte på Mobilia. Så det tänkte jag att jag skulle visa nu.
 
Tröjan. Bilden är tagen igår när vi var på Ikea.
 
Hoya Kerrii, porslinsblomma.
 
De säljs oftast med endast ett blad, men man ska ha tålamod, de kommer fler blad.
Så nu återstår det och se, kommer de fler el inte.
 
Vi åt på Ikea. Det var faktiskt gott.
 
Efter Ikea körde vi hem. Sen var det dax för Haga.
Prins skulle ha sin 3års spruta.
 
Sen körde vi direkt till Eva & Håkan.
Där blev det middag o en massa snack.
 
Jag försökte lura med mig denna skänk hem, de funkade inte hahah.
VItmåla den, sen spraya alla lås o så i silver.
 
 
Prins fick va med under kvällen.
Han fick värma sig i filten och värma sig.
 
Nä nu ska jag gå o ta av alla sängkläder, ska tvätta sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0