22 Feb - Mobilia, fika & ny plånbok.

God kväll.
 
Nu är jag äntligen hemma.

Vi stack ett ärende i morse, sen fikade vi.
Klockan hann blev 12 innan vi kom hem, så Nicko hann inte va hemma så länge innan han skulle köra till jobb.

Jag har vatt på posten o hämtat ut min nya plånbok =)
Stor och bra.
 

Man kan ha mobilen i ena facket, mynt och sedlar i andra.
Skönt o slippa väskan.
 
Sen var jag o bytte tiden till frisören. Blev 2 timmar tidigare.
 
Ikväll åt jag inte hemma, skönt. Slipper man disken, hahaha.
Nä men alltid trevligt o slippa äta själv.
 
Snart ska jag sticka bort till Fridhem en sväng. 
Ikväll ska jag se på Gladiatorerna själv, Nicko slutar ju 22.30
 
Vi har pratat med Annika idag.
Skönt o slippa henne o co hahaha.
 
Lakritz syns inte, han e på golvet.
 
Tröttisarna i morse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0