25 Feb - 3 Poliser . . .spännande.

Hejsan!
 
I morse startade jag dagen med o gå med vovvarna, sen tog jag en timmes rask promenad.
Härligt.
 
Sen duschade jag, åt, gjorde jag vid mig.
Tog en vända med dammsugaren. Sorterade tvätt, och när jag ska ta handdukarna . . PANG!! så åkte min spegel i golvet.
Den gick självklart sönder.
 
Tur så är där 2 sidor, så jag skiter i vilket.
 
Har precis varit o tagit ut pengar och handlat tuggpinnar åt vovvarna .

Såg polisen här ute, dom står o bankar på en killes fönster. 
Skum typ.
Man ser han lite då o då med sin äckliga pitbull/amstaff.
Han fattar inte bättre än o ha den lös ibland.
 
Det går 3 poliser här ute, fram & tebax.
Bankar på hans ruta, går in i trappan och ut runt huset.
Dom har säkert varit där ute minst en timme.
 
Nä nu ska jag sticka iväg, skriver mer lite senare =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0