26 Feb - Uppe före tuppen.

Goddagens.
Idag har jag vatt uppe sen 6.
Började Kl 07, var klar precis före 12.
 
Mellan tvätten städade jag, bäddade rent, åt frukost, duschade, gjorde vid mig.
 
Min lilla Lakritz har fått skit i ögat, så det rinner en hel del.
Tvättar de 2 ggr om dagen. Därför han e så mörk om ögat.

Han va så söt, tungan hängde utanför.
Då kan jag ju inte låta bli o ta kort.
 
 
 
Efter all städning o tvätt ville jag ha frisk luft, så jag gick på långpromenad.
50 min.
 
Vovvarna var så duktiga, så jag köpte godis åt dom.
Här är Lakritz med sitt gristryne, han är så stolt över de.
Han bar det hela vägen hem.
 
Precis pratat med Paulina lite. Hann inte mer än lägga på, från en annan person ringde :P
Vi ska på uppdrag i kväll. Hihi !!
 
Nä nu ska jag ställa undan dammsugaren, för tydligen hittar den inte tillbaka själv!!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Mår riktigt dåligt, tårarna tar aldrig slut och mitt hjärta är i bitar. Charlie kan dö vilken dag som helst, då hans hjärta säger ifrån, men han lider inte nu.

2013-02-27 @ 11:50:50
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0