4 Feb - Regnig måndag

Då var det måndag igen.
Jag hade bokat upp tvätt, så här tvättas för fulla muggar.
Bytt sängkläder, så nu är där rent o fint i sängen. 
 
Lovade att visa vad som fanns i alla paket i förra veckan.
 
Härlig grön färg va ?
 
Halsbandet jag vann, super snyggt.
Bilden är lånad från Mor och Matildas hemsida.
Nyfiken på deras smycke ?
 
Klicka här.
 
Tre par nya örhängen.
Brunt sidenband, snyggt o knyta runt ljus, krukor eller vad man nu vill.
 
Sprayflaskor.
Köpte mandelolja men kass flaska .
Så jag hälde över oljan i en sådan. Mycket enklare.
 
O 1mm rhinestones.
Har satt 5 st på min ena nagel, snyggt.
 
Så det var de hela ;)
Lite smått & gott.
 
Nu kallar tvättstugan igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0