De bortrövade barnen.

Nu är brallorna av, min OnePiece är på och jag är nerborrad i soffan.
 
Ser på De Bortrövade Barnen på tv4fakta.
Ser ni på de ?
Om inte, gör det!!
 
Det bevisar vilka jävla svin det finns!!!
 
Idag gick min kära och jag upp till stan, han skulle på ett möte och jag skulle kolla efter en kavaj.
Vi gick vid 11 tiden.
Gick in på MQ vid kanalen, där fanns ingen kavaj.
Tog en titt på Cassels, men mest skit där . . .
Sen gick vi o kollade på Lammhult, skit skit och åter skit.
 
Kolla vilken skabbig stol.
 
Han gick sedan till stortorget, där mötet var.
Jag gick in på Smart Buy, men dom skulle stänga ner så där va rea. Shit vilket lump!
In på OnePiece.
Dom hade fina shorts + linne. Men nästa vecka kom det nyheter, så då ska jag dit =)
 
Hon som jobbar där känner igen mig, haha. Hon frågar alltid hur de e och lite sånt.
Supertrevlig tjej!
 
Sen gick jag in på Zara, där hittade jag ett linne.
Precis ett sådant jag velat ha länge, men inte hittat!
Äntligen!
 
Bara tog en snabb bild, inte rättvis. Linnet är superfint.
 
 
Nu ikväll har jag o Paulina sladdrat lite.
En hel timme för o vara exakt.
 
Mina tröttisar.
 
Vi igår.
 
Nä nu har jag inte tid o skriva mer, för nu är reklamen slut.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

sv: okej då vet jag det :P
allt bra med dig idag? :)

2013-02-19 @ 21:14:38
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0