Tvätt, tv & Maxi.

Idag blev det som sagt tvättstugan.
Tvättade från 9 i morse, till kl 15.
Härligt o få allt rent.
Slängde på rena sängkläder o allt.

Va gör då Prins, de lilla svinet!? Drar sin nysketna röv i båda våra täcke!!
De va fan bara o bädda rent igen.
 
Blev det brun rand ? Nä det blev det inte. Men bara tanken av att han varit ute o skitet precis och sen drog röven . . . de räckte för min del.
 
Blev en runda till Maxi i hamnen ikväll.
Där rotar dom . . . där ska ju bli apotek & systembolaget.
 
Vi handlade ett par kilo grönsaker, krossade tomater, saft o lite sånt.
Nicko skulle ha ngt gott till fotbollen som är på tv just nu.

Själv har jag sett ett spännande program idag, på tv4fakta. Min favviskanal.
"De bortrövade barnen" kollade jag på.
Tyvärr missade Nicko hela 11 min af fotbollen bara för jag skulle se klart de.
Vi har inte den kanalen på den andra tvn.
 
Hmm, vad annars ?
Jo vi ska nog ta oss en promenad till Living o kolla i morgon.
Sen ska jag ner på Mariedalsvägen, där har dom 50% på allt i butiken.
Måste kolla om ramen är kvar som jag är så förälskad i + kolla skänk o lite annat skoj.
 
Nicko ska kolla på sin kurs under dagen i mor ( han går en kurs via nätet hemifrån ), när jag ska sticka iväg o fixa ett par saker.
 
Ikväll har jag provar mina nya Elizabeth Arden Ceramide Gold Ultra Restorative Capsules.
Man skulle ta dom var kväll, men läste att vissa tog dom en gång i veckan.
Så jag tror jag ska ta mina en gång i veckan.
Se om huden mår bättre om ett tag !?
Inte för den mår speciellt illa, men man måste testa olika saker ändå, hahah.
 
Aja, nu ska jag surfa vidare o kolla nyheter.
Slänger in en bild på mina partyprinsar.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hahaha vad söta Prins o Lakritz är :) Ha en jätte bra dag!

2013-02-13 @ 12:07:40
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0