17 Feb - Flängt runder.

 
Jävla horblogg.se
 
Lagt upp detta inlägg 4 gånger nu, ändå blir det fel!!
Funkar de inte nu, blir de inget bloggande idag!!
 
Igår var vi bort bjudna på mat & dricka.
Oj jag tom snapsade Jäger, inte illa för o vara mig!!
 
Idag har vi flängt runder.
 
Svågertorp, Sova.
Hittade en fin Canada Goosekudde, glömde tyvärr ta kort.
 
Sen in på Bauhaus, där kollade jag lampor. Bla denna söta vägglampa.
 
Sen efter de så stack vi till Nova Lund.
Jag skulle kolla på MQ, har hittat en kavaj där från Stockholm Lm som jag vill ha.
Men den fanns inte där heller.
Vi gick o kollade runt i de andra affärerna också.
 
Sen stack vi till Burlöv. Skulle kolla på den MQ, men ingen kavaj där heller =/
Passade även på där och kolla i alla affäerna :P
 
Hittade en fin lampa på Dimoda.
Glömde även o ta kort på den =/
 
Sen bort på Chilli.
HIttade denna fina skänk . . .
 
Även denna fina.
 
Efter allt spring så blev vi sugna på McDonalds.
 
Sen stack vi o fixade en sak, sen till Malmborgs och sen hem.
Det blev currygryta o ris idag. Gott.
Denna människa är dödstrött idag.
Och har varit de hela dagen.
 
Snart ska jag se på tv, sen ska jag fan hoppa i säng!
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ser att du varit inne på Chilli.. Älskar deras inredning..

2013-02-17 @ 21:38:00
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/
Postat av: Sarah

Jobbigt när de inte funkar o blogga :/
Va gott me donken :)

2013-02-18 @ 16:33:25
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0