20 Jan - Brr . . .

Hej!
 
Hur e läget ?
 
Sitter o kollar lite på nätet, dax för ny mobil ju.
Det blev ju ett himla snack igår om att jag borde byta mobil, hahah. 
Vill ha allt utom fattiga iPhone!!
Haha . .skoja. Men en iPhone vägrar jag ha!
Sugen på Nokias nya, Samsungs nya eller LG som ska komma snart.
Aja, jag har ju en bra mobil nu . . så jag stressar inte.
 
 
Vi har börjat träna nere i Limhamn på deras gym, Träningsvärket RAW. 
Gillar det gymmet bäst.
 
Nya fina maskiner.
 
Blev ett bra benpass i fredags, vi var på gymmet redan 05.50 och hemma lite över 07.
Härligt o träna.
 
Ska bli mycket knäböj nu !! Inget slarv med de!
 
Nä nu ska jag gå o börja med maten, sen ska det bakas.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0