1 Juli - Cider en helt vanlig måndag.

Jag ska lägga upp kort från helgens utflykt, men jag har inte bilderna på min data.
Ska be Nicko föra över dom till mig.
 
 
Imorse tog jag sönder massa lådor, allt som tillhörde köket.
Sen kom Petra o Co hit.
 
Vi gick till Coop o handlade tillsammans.
Jag skulle ha batteri, men de glömde jag när jag var där . . så jag köpte allt möjligt utom batteri.
Petra handlade rent förmycket, så hon kunde inte få hem de själv.
 
Så dom satte sig o fikade, så stack jag hem med mina saker, ut med vovvarna o sen bort till Coop igen.
Hon va så söt, hade köpt en kaka till mig. Så den åt jag på vägen hem till henne.
 
Sen bjöd hon på mat, kalkon aah va gott.
De hade vatt perfekt med kyyftpotatis & vitlökssås till. Nam nam !!
 
På kvällen tvättade jag.
Mellan tvätten stack Nicko o jag till tippen med lite skit. Men usch va mycket vi har kvar. . .
 
Dagens middag blev detta, mycket gott.
En Smultroncider till . . . o sen blev de fler.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0