18 Juli - Lexington, H&M & Living.

I morse sov jag galet länge, fast jag somnade tidigt igår.
När jag vaknade hade Nicko tom vatt ute med båda vovvarna + gått iväg.
 
Jag hoppade rakt in i duschen o rakade benen. 
Tänkte ha shorts, men de såg ju så kallt ut.
 
Men när vi skulle gå till stan, så fick jag snabbt känna på hur varmt det var.
Jag som tog jeans, skor + strumpor och t shirt.
Nicko likadant.
Så vi var sjukt varma.
 
Väl inne på Living hittade vi inte ett skit.
Vi fortsatte bort mot Hansa Companiet.

Jag vill ha en Ralph Lauren pike, men hittade ingen =/
Men jag hittade en munkjacka som fick följa med oss hem.
 
 
Nicko hittade däremot en fin RL till sig, men fanns inte i hans storlek =/
Får kolla på fler ställe.
 
Sen gick vi ner till H&M.
Köpte en naturvit tröja. Luftig & skön.
 
Efter det så åt vi innan vi sedan traskade hem.
 
Vi hann inte mer än in, från de ringde. Dom skulle komma o fixa vår porttelefon, äntligen.
Jag stack o hjälpte mamma nån timme sen.
 
Pappa o mamma skulle till Ikea, så jag hängde på.
Skulle kolla om där va ngt skoj. Men jag hittade inget.
 
Men dom handlade en del.
Pappa bjöd på mat & glass innan vi körde hem.
 
Nu ikväll har mamma, pappa & jag varit på Coop.
Handlat lite. 
Så nu har jag ätit varma baguetter. Gott.
 
Har gjort ett nytt armband, va tycks ?
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0