6 Juli - Tidig lördag.

Morgonen började tidigt.
6.30 ringde klockan.
Vi gick med vovvarna, sen gjorde jag mig klar.
 
Jag cyklade & Nicko körde bort till mormor.
Sen stack vi o handlade.
 
Frukost efter de, sen stack Nicko till jobb.
Jag hade lite Micro-skola med dom innan jag sedan stack upp till stan.
Blev en sväng på Hansa Companiet.

Skulle till Lexington ju =)
 
Hittade en fin tröja till Nicko
 
 
 
- Ska du bara ha den ? sa hon i kassan och såg mycket ointresserad ut.
 
Då tänkte jag, ska jag ens ha den eller !? Med den attityden hon hade !!
 
- Ja det ska jag, sen vill jag även ha er största kudde och sen så vill jag ha två st handdukar, sa jag.
 
O shit va hon fjäskade sen . . 
 
- Ska du inte ha ngt mer, vi har många kuddar, sa hon då.
- Hmm ok jag tar den också, pekade då på den lilla söta kudden vi har sagt innan passar Prins.
 
Jävla skitmänniska. Kan va så ointresserad o sen helt plötsligt va sååå snäll & trevlig.
 
Mina snygga nya skor åkte på idag.
Sköna o gå i dessutom!
 
 
Soffan börjar fyllas på =)
 
Prins älskar alla kuddar, han vilar gärna där.
 
Sen kom Petra & Linus hit.
Jag bjöd på god macka.
 
Vi satt o kollade lite dvd sen hamnade vi en stund på balkongen och sen en sväng ute på gården.

Linus gillar mina nallar.
 
 
 
Nä nu ska jag väcka Nicko.
Baaaj!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anne-Lie

Stort Grattis!
Du verkar att ha haft en riktigt bra födelsedag med släkt och vänner och god mat och presenter, precis som det ska vara ;)

2013-07-07 @ 09:16:46
URL: http://zelvis.bloggplatsen.se
Postat av: Angelica

Mmm älskar topparna. Men behöver gå ner något kg bara, så sitter dom snyggare :)

2013-07-08 @ 09:25:26
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Camilla

Åh, Lexington har mycket fint!

2013-07-08 @ 16:22:26
URL: http://thisiscamilla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0