15 Juni - Spackel, godis & orkide

 
Då stack jag som vanligt iväg o handlade på morgonen.
Frukost efter de, sen gick morfar med mig hem.
 
Vi spacklade i köket.
 
Nicko o mormor var ute o körde.
 
När vi var klara med vårt, gick vi hem till dom.
Vovvarna också.
 
Morfar o jag fikade.
 
Mormor o Nicko kom vid 14.30 tiden.
 
När vi kom hem så hamnade Nicko på soffan, jag i sängen o kollade film.
Nya Wallanderfilmen, inte alls bra!
 
Min planta, het chili.
 
Orkide som jag fått av Petra för länge sen.
 
Mitt i ösregnet, så stack vi till Svågertorp.
 
Köpte middag :P
 
Och "lite" godis.
 
Sedan hämtade vi upp Julia & Petra och stack till coop.
Dom skulle handla lite gott, så vi tyckte synd om dom. Så vi körde dom.
 
Fick denna fiiina orkide av Petra.
 
Närbild.
 
 
På kvällen låg vi bara i soffan.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0