5 Juni - Frukost i Limhamn.

 
I morse stack vi ner till Limhamn o åt frukost på ett cafe.
Kyckling/curry tog jag . Nicko tog kyckling/majonäs.
 
Mycket mysigt morgon!!
 
Sen tog vi en mjukglass, den bästa som finns!!!
 
Fina rosor i någons trädgård.
 
Sen följde jag med Petra, Anton o Linus till Emporia.
Linus skulle ha skor.
 
Stack sedan hem till mamma o pappa för o hämta min kycklingsallad.
Mamma följde med ner.
Hon drack vin & jag cider ute på balkongen.
 
 
Ikväll har jag städat lite.
Skurat hela toaletten, topp till tå.
 
Tvättat av balkongen + vår ytterdörr.
Nu orkar jag inte mer.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Härliga bilder.. Nu känns det verkligen som sommaren är här för att stanna. Sol, blå himmel och över 20 grader varje dag. Helt underbart.

2013-06-07 @ 11:45:27
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se/
Postat av: Angelica

Jahopp, denna helgen sprang iväg allt för fort :( Haft en trevlig helg?

2013-06-09 @ 12:11:32
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0