Det senaste dagarna . . .

Jag har verken orkat el haft lust de senaste dagarna o lägga in lite bilder.
Men nu kände jag för de :P
 
I torsdags var jag med Sabrina.
Snackade skit & åt lunch ihopa.
 
Det blev sallad från Cafe 2000, mycket gott.
 
I fredags var det ju midsommar.
 
På morgonen stack pappa o jag till Emporia en sväng.
Hittade inget. . .
Åt en glass innan vi cyklade hem.
 
 
VI firade med m&m.
Tömde nästan en hel flaska Jäger, haha.
Kvällen blev inte så sen. då Nicko hade jobbat 05 - 13.
 
I lördags så stack Petra, barnen o jag ner till Sibbarp o kollade lite.
 
 
Vi försökte vinna . . men vann såklart inte.
 
Petra hittade en mössa.
 
På kvällen åt vi alla mat hemma hos Petra, blev pizza.
 
Fin blomma.
 
Prins kollar på djurakuten.
 
 
 
 
 
Idag har mamma, Anton och jag varit en sväng på Mobilia.
Handlade dagens mat bla.
 
Sen hamnade mamma, vovvarna och jag på gräsmattan en stund.
Mamma tog denna bild, hahah.
 
 
Vi har nyss sett lite tv.
Tog denna bild för en stund sedan.
Alla 4 på samma bild =)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0