Kvällsbloggande på balkongen.

Jag sitter varje dag på balkongen. Härligt med inglasad balkong.
 
Idag har jag träffat Fina-Bina.
Skitsnack o så åt vi lite.
 
Stannade nån timme där.
Efter de gick jag med mupparna. Hamnade sedan på balkongen fram till Nicko kom hem.
 
Vi stack o lämnade en sak till mormor o morfar, ut till Maxi sen hem.
Mamma kom en vända, vi snackade lite allvar, hon & jag :o)
 
 
 
I morgon är de nageldags, kan inte bestämma vilka färger jag ska ha.
VIlket jävla problem va !? sjuukt!!
 
Lila, vit & rosa ?
Lila, guld & rosa ?
Eller helt rosa ?
Helt guld ?
 
Ja det får vi se i morgon.
 
I morgon blir det även en liten utflykt, hahha. På eftermiddagen.
Mot Helsingborg, ni kan inte gissa vad vi ska göra där !!!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0