27 Mars - Träning & kyla.

Brr vad kallt de var idag.
Härligt o sitta i soffan nu o vara varm o go.
 
Idag stack jag iväg ett ärende när jag vaknat.
Sen va jag hemma igen vid 12.

När Nicko kom så stack vi ner till Limhamn o tränade.
Baksida av armarna & axlar.
 
Sen blev det en drink & lite o äta.
En stund senare blev det middag.
 
Kl 19 borstade han tänderna och gick o la sig.
Jag gick med vovvarna som vanligt vid 19.30 sen hamnade jag vid datan.

Ska hoppa in i duschen snart, sen se på Efterlyst.
 
Öronen upp
 
Öronen ner, haha.
 
Min rouge kom idag, måste testa den i morgon.
 
Nä nu ska jag duscha, sen ska jag krypa ner under täcket i soffan o se på Hasse Aro.
Men kommer o lägga upp fler inlägg under kvällen, så håll ögonen öppna.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0