Inte lätt med en bula i pannan.

De va fan inte lätt inatt.
Jag sover alltid på magen och höger kind i kudden.
O det kan jag inte göra just nu pga bulan i pannan.

Var gång jag vände mig i sömnen, så vaknade jag. För de gjorde så klart ont o pannan.
 
Men ack va sköna våra nya täcke o sängkläder är. Man sover som prinsessan på ärten.
 

Idag har jag varit med Sabrina.
Fikat & ljugit lite, som vanligt.
 
Vi snackade lite om o ses en stund i morgon, vi får se.
Det får bli på förmiddagen, för jag ska iväg till en affär på eftermiddagen =P
 
Skulle så gärna vilka gå min morgonpromenad, men är så jävla öm i rygg & svanskotan.
Så det går inte. Måste sitta mjukt, helst ligga ner!
 
Ikväll har vi varit o fikat, sen gick vi o handlade innan vi gick hem.
Orkade inte äta mat, men Nicko ville ha.
 
Så han fick indiskcurrygryta med kyckling, grönsaker & ris.
Jag ska nog ta och äta lite kyckling sen bara.
 
Nä Nicko duschat så ska vi se lite tv innan vi ska hoppa i säng.
Hela veckan har jag somnat före 22.30
Härligt ska jag säga er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0