13 Maj - Trött.

Usch så seg jag är nu.
Men ska inte klaga, ska snart hoppa i säng.
 
Idag stack Nicko bort till lgh för kl. 07.00 skulle golvläggaren komma =)
Jag vaknade runt 7.30 när Nicko kom hem, för dårarna skällde då.
 
Nicko gick med dom och jag hoppade in i duschen.
 
Gjorde vid mig o stack iväg. Lockade med mig en filur till Trädgårdspaletten.
 
Tog lite tid innan jag kom hem, va på vift på annat håll också.
 
Fixade mat åt Nicko, sen stack han till jobb.
Jag fixade bland allt skit här hemma.
 
Tog en pause och tog en timmes promenad, skönt.
Sen fortsatte jag o packa.
 
Nu orkar jag inte mer för idag, så jag har slängt mig på soffan.
Får fortsätta i morgon. För på lördag är det dags att flytta!
Här har vi inte tid o slöa o hitta på massa annat! De får jag göra när allt är klart.
Att få allt klar o flytta är vikigast nu!
 
Bilder kommer i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0