14 Maj - Lång dag, massa fixat.

 
Idag sov vi ända till 8.
Skönt.
 
Testat dessa, supergoda.
 
Tog denna bild til Tord, han gillar Magnolia. Så jag messade den till Nicko. 
 
 
Morgonen började med en tur till Burlöv, Chilli.
Kollade på möbler. Dom har skitfina möbler ju.
 
GIllar denna, dock har vi inte plats till den.
 
Aah vilken spegel.
 
Sen var vi inne på Grizzly, där blev de nya skålar och kloklippare.
 
Blev Burger King innan vi stack hem.
 
Packade lite mer när vi kom hem. Sen stack jag iväg.
Kom hem vid 16, va hemma till17, sen iväg igen.
Mamma o jag tog 70 min lång promenad.
 
Ikväll har mamma o Petra utfört häxkonster medan jag åt pannkakor med sylt.
 
Nu är jag hemma och ligger i soffan. Trött!
Men kan inte lägga mig, lovat Nicko middag när han kommer hem.
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Byrån/bokhyllan är sjukt fin. Skoj o inreda med massa nytt.

2013-05-15 @ 11:36:06
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0