15 Maj - Ingen mascara.

I natt var det full rulle med o snacka i telefon, sen stack vi i väg och sen hem och åt.
Blev inte sängen från vid typ 2 tiden.
 
I morse ringde klockan 7, och gissa om man ville kasta mobilen i väggen då.
 
Jag stack iväg till Emporia med Petra, skulle ha en viss mascara, tyvärr fanns den inte.
Så nu är jag mascaralös.
 
Blev Willys & McD innan vi stack hem.
 
Nicko var o kollade de nya golven och de golven som var slipade.
Han träffade Daniel och sen kom ett företag o kolla på köket ( de som inte finns än ). Skulle mäta o sånt, sen får vi prisuppgifter.
 
När jag kom hem så fortsatte jag packa lite.
Lagade lite mat . . .
 
Petra o Co kom en sväng.
Va först ute en stund, men barnen tröttnade snabbt o ville in.
 
 
Sen så bjöd jag på muffins och saft och lite senare åt vi alla middag.
 
 
När dom skulle gå hem, så stack jag bort till lgh.
Ville kolla på golven, aah så fina!!!
 
Stack upp om till m&p. 
 
Hemma strax före 19 tiden, gav vovvarna mat och sen gick jag ut med dom.
Efter de blev de till o packa fler lådor.
Känns som vi bor i en lådfabrik.
 
Mamma kom en snabbis ikväll och berätta lite hemlisar.
 
I morgon ska vi bort o damma vägga & golv, dammsuga på balkongen mm
Sen ska jag tvätta 5 timmar, Nicko ska iväg o häma skåpbilen hos Robertino + träffa Daniel.
 
Vi måste hinna så mycket vi bara kan i morgon och fre.
 
Lister och eluttag måste handlas i morgon.
Sen ska de på.
 
Aah dagen kommer bli lång och vi kommer vara trötta.
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Yayyyy nu är äntligen sommaren här. Sol, blå himmel och över 20 grader. Njuter du med? Det trista är, iaf i Göteborg så ska det regna massor i nästa vecka.

2013-05-18 @ 08:34:45
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Angelica

Kollade du på Eurovision igår? Om, tyckte du rätt låt vann? Det tyckte jag, helt klart..

2013-05-19 @ 11:11:34
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0