6 Maj - Svenska kakel mm.

Idag har det varit fullt upp.
Varit iväg ett ärende i morse, sen fikade jag en snabbis, typ 30 min max.
 
Sen iväg till Coop och handlade lite.
Hann inte mer än halvvägs hem, så ringer Nicko.

Han hade slutar och ville säga de.
Vi skulle mötas i andra lgh för vi skulle fixa en grej där.
 
Sen stack vi hem och ringde Noblessa och sa till om våra ändringar :P

Jag passade på o gå med mina troll innan vi skulle sticka vidare.
Svenska Kakel och Kerma Kakel och sist Hornbach.

På Svenska kakel hittade vad vi behövde.
Kerma kakel hade ngt liknande som va lite billigare. Hornbach hade mest lump bland deras kakel.
Men fina tavlor och blommor haha.
 
 
Vi knyckte pennor, haha.

Passade på o kolla på dörrar, det behövs 3 st nya fina.
 
Tunga
 
Tänder, haha.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0