26 Maj - Mors dag.

Idag är det ju mors dag, trams enligt mig.
 
Men jag är inte sämre människa än att jag ger mamma ngt.
Så i morse när jag vaknat, fixat till mig och allt annat, så gick jag upp där och lämnade ngt saker.
 
Sen stack pappa, mamma och jag till Mobilia.
Mamma skulle ha blomma till mormor.
 
Jag köpte ett mörkgrönt linne, älskar h&m´s långa linne med spagettiband.
Har köpt alla de färgerna jag gillar, typ 10 st.
 
Sen körde vi och hämtade Nicko, sen till Limhamn och la blommor till farmor.
Efter det blev det mormor o morfar.
Fika & skitsnack bjöds de på där.
 
Tog oss en promenad med vovvarna när vi kom hem.
Sen satte jag mig vid datan, hittade en lång hoodie/klänning jag ville ha.
Satt o funderade på om vi inte skulle sticka en vända igen till Mobilia, så jag kunde testa den.
Så när vi fixat allt vi skulle här hemma, så stack vi dit.
 
Köpte klänningen/hoodien, Nicko köpte 2 par nya jeans, Tiger & Diesel + brunt skärp.
Efter de blev det Malmborgs, självklart så fanns inte kycklingfärs . . .suck.
Jag kommer aldrig mer äta ngt annat än kycklingfärs!!!!
 
Så vi tog en PanPizza, grandiosa el ngt i den stilen.
Ringde hem till pappa o bad han starta ugnen, haha.
 
När vi ätit så bestämde vi oss för o gå med alla 3 hundarna tesammans.
3 musketörerna såg vi ut som, med vars en hund.
 
Nu ikväll har vi slappat på soffan, sett lite på Wallander, rakat huuuuet på Nicko.
Den stackaren sover nu, han ska upp kl o4.oo i morgon.
 
I morgon ska vi slänga lite saker i andra lgh. Bla datastolen, ska ha ny sen.
Sen ska vi ta dit dammsugaren o lite städgrekor.
 
Längtar så till allt e klart med Bertlands äckliga lgh.
 
Den går ända ner till vaderna, härligt.
 
 
Nickos jeans.
Prins ville vara med på bild.
 
Kvällsmys.
 
 
Den lilla blomman fick jag av mamma & pappa.
 
Nä nu ska jag leta Lexington & Canada Goose soffkuddar, hörs i mor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0