Surfar på balkongen, tacos & mera flytt.

Dagen började med Malmborgs sen frukost.
Mötte sedan upp pappa för att sedan sticka o packa de sista i lgh.
 
Vi hann packa en del innan Nicko kom från jobb.
När allt var klart stack vi hit med de, sedan tebax o hämtade mer saker.
Blev en tur inom Rönneholm och handlade.
 
När allt va här hemma så gick vi med vovvarna.
Tog oss en dusch innan vi sedan stack till Petra. 
Där bjöds de på tacos & massa annat gott.
 
 
Alla utom jag åt chokladpudding med grädde.
 
Vi stack he vid 19 tiden.
Hemma hade vi ju hungriga & kissnödiga hundar.
 
När dom fått göra sitt så stack jag bort till mamma.
Hon tvättade, så jag passade på o mangla allt de jag tvättade i veckan.
 
Nu sitter jag på balkongen o surfar medan Nicko ser fotboll/sover.
Tänt lite ljus här på bordet, mysigt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0