20 Nov - En jobbig natt.

Tog Stop 24 igår, gissa om jag haft en dryg natt!!
Kliat så jag fått damp.
 
Rent sårig i armhålorna.
Men men. 
 
I morse var jag på hugget.
 
Den blev hela 91 min på bandet.
Kändes bra.
Bra musik i lurarna, det gör väldigt mycket!
En koffeinpilla är ett måste när jag tränar!!!!!!
 
När jag gått 60 min så stälde det sig en kille på bandet brevid mig.
Han luktade såååå jävla illa, jag kunde inte annat än o avbryta min promenad.
 
Gick en sväng bort till Nicko, sen kissa . . sen va Stinki borta, så jag fortsatte o gå.
 
 
I eftermiddags träffa jag Sabrina en stund, snackade lite skit.
Sen gick jag en sväng på Systrarna Grene o lite sånt.


Cyklade sedan o åt mat hos mamma & pappa.
Mamma följde med ner, satt o snackade lite.
Jag visade mina armband jag beställt, självklart gillade hon dom och ville också ha, hahah.
 
 
Dessa färherna valde hon.
 
 
Nä nu ska sminket av, jag ska ta ngt o äta, bädda ner mig i soffan . . . för snart börjar Efterlyst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0