Lite blandat, fre & lör.

 
I fredags stack jag till Emporia.
Hittade dessa söööta lyktorna, kunde absolut inte låta bli dom.
Så dom fick följa med hem.
 
 
Fredagsmys i soffan.
 
Idag har vi handlat som vanligt.
Sen hjälpte jag mamma & pappa att slänga skit.
 
 
Blev en vända till gymmet dessutom.
Skönt!!
30 min på crossen, 45 min på bandet.
 
Ikväll blev det kalvfärsbiffar, bea-sås och potatis + kokta grönsaker.
De skulle bli rödvinssås, men usch fy fan. Den spolade jag ner i vasken!
 
Har suttit o kollat på Så Myket Bättre för en stund sedan, Nicko surfade då.
Nu ska vi se lite tv, äta gott o krypa upp i soffan.
 
I morgon är det stenhård benträning!
Gött!!
 
Glöm aldrig att träna era ben, då ser ni ut som den ena PT´n på vårt gym.
Hahahahaha!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0