Semester från bloggen, haha.

Ja som ni ser, har jag inte skrivit på några dagar.
 
Tänkte nu uppdatera er lite, både med text & bilder.
 
Nyfikna vovvar.
 
Det har blivit en hel del träning.
Vi är inne på månad 3, då vi tränat lite hårdare.
Det känns såå bra!
 
I torsdags blev det ben.
 
De e bara dom tuffaste som använder bälte när dom knäböjer!
 
Usch vilken magen, men den har blivit mindre =)
 
Det börjar träda fram en liten rumpa!
 
Köpt nytt nagellack.
 
Testade o göra pannkakor utan mjöl, fiberhusk i stället.
Mycket gott.
 
Trollet sover gärna i tvättkassen när jag sorterat tvätt.
 
I fredags var jag bjude på middag hos Petra.
Bestämde mig för o skoja lite med henne, så jag gjorde en ljusstake åt henne.
 
Det bjöd på tacos, väligt gott.
 
Hon visa hur  duktig hon är på lattekonst också haha.
 
En ko blev det hahahahhaha.
 
Lördagen började med handling, Malmborgs Limhamn.
Köpte nästan 3 kg oxkött och lite annat smått o gott.

Frukost efter de, sen bar det av till gymmet.
Jag gick 116 min ( efter 99 min slår den om till 00 igen ).
 
På kvällen blev det soffan, chips & dippa + cola.
 
I går ( söndags ) blev det Emporia en runda. 
Jag skulle ha shorts ( dom syns tyvärr inte på bilden ).
Sen åt vi på Svågertorp innan vi körde hem.
 
En stund senare var vi tillbaka på gymmet för ännu ett härligt benpass.
 
Värme upp lite lätt på crosstrainern, 10 min sen lite nätt på denna maskinen med 200 kg :P
Efter det blev det knäböj.
 
Vi testade hur mycket jag klarade.
75 kg knäböjde jag 2 gånger!!!
 
Inte illa för en lite männsika på 58 kg.
 
Trött hund igår.
 
I morse blev det också träning.
För min del blev det 80 min på bandet, massa bra musik i öronen och - 350 kalorier.

Somnade på soffan en timme när jag kom hem.
Städat, sorterat skit, slängt saker och nu tvättar jag.
 
Hörs lite senare.
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Man skriver när man orkar o vill. Ta hand om dig i alla fall. Kram :)

2013-11-26 @ 14:25:49
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0