1 Okt - Mycket dåligt!

God kväll.
Sitter här i soffan med tända ljus och väntar på att Skenet Bedrar ska börja.
Tänkte se de innan jag ska lägga mig.
Sen ska jag se Hollywoodfruar i sängen, om de ligger uppe på nätet än.
 
Idag har jag städat & tvättat. Slängt blommor som jag va trött på!
Efter de stack vi till gymmet.
Benträning.
 
De gick bra. . . inte så mycket vikter. 
Får helt enkelt vänta o vara viktluder . . .
 
Vi köpte pizza med oss hem från gymmet.
Det blev en kebabpizza.
 
Sen lagade jag mat.
Nicko stack o mötte upp Björn på Svågertorp.
Jag passade på o ta en dusch också.
 
När dom kom hit, så fixade dom de som skulle göras.
Vi ville bjuda Björn på mat, men han skulle köra o träna, så han hade inte tid.
 
Jag måste säga att jag har inte använt min kamera en ända gång idag, mycket dåligt.
Så jag kan absolut inte bjuda på en färsk bild!!
 
Skäms på mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0