13 Okt - Ännu en trött kväll.

I går stack vi o handlade på morgonen som vanligt. 
Sen frukost.
 
Efter de stack Nicko o jag till Petra. Vi skulle passa Linus.
 
Vi gick till Emporia en runda.
 
 
Blev en runda på Clasan, handlade skruvar.
 
Lilleman somnade i vagnen efter en stund.
Jag fick nya vantar. Fina som snus.
 
Tyvärr hittar jag inte dom på deras hemsida, så jag fick låna bild från Markbergs hemsida.
Vid 13 tiden gick vi till Paula och lämnade Linus där.
Sedan körde vi hem o arbetade så svitten lacka!!
 
Här kan ni ser hur listerna ser ut.
 
Mitt i allt blev Nicko sugen på Polly tyvärr glömde jag dom i bilen.
Men när jag skulle upp till pappa o låna kniv och fil så hämtade jag hans Polly.
 
Här ligger jag på golvet o håller listen på plats med fötterna.
 
 
Idag har de varit riktigt höstväder.
Mörkt, kallt & regningt.
 
Haft fikabesök idag.
Eftersom de ösregnade när dom skulle hem, så körde Nicko dom.
 
Nä nu ska jag gå ner i tvättstugan!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0