Jävla blåsande.

Jag vaknade kl 7 i morse.
Låg kvar en bra stund innan jag orkade resa mig.
 
Börjat med bettskena på natten igen.
Har sååå ont i tänderna igen. Får tom migrän av de.
Inte kul o äta, värker så himla mycket. Jag e inte road av nått, när mina tänder bråkar så.
 
Men men, nu har jag börjat med skenan igen, hoppas de hjälper.
 
Blev gymmet redan 8.30 i morse.
 
10 min cykel, 60 min band, för min del.
 
Sen stack vi o handla takkrok, sen hem.
Åt, gick med vovvarna. Sen stack vi o köpte väggfäste till gardinstänger, sen hem.
 
Vi hann borra upp 2 st fäste, 2 kvar i morgon.
Taklampan får flyttas i morgon, när vi fått tag i rätt borr.
 
Blev en tur till affären i eftermiddags.
Skulle ha mjölk.
 
Behövde knappt trampa hem alls, hade medvind.
 
Nu har jag tänt ljus i hela lgh.
Datan e fulladdad, så nu kan strömmen gå hahaha. De gör inte mig ngt.
 
Nä här får ni lite bilder från dagen.
 
 
FIck flytta bordet när vi skulle mäta o ha oss.
 
Nicko fick en stor orkide igår.
Den får stå i hallen, har inte plats till den någon annan stans.
Men tycker den står perfekt där.
 
Tänt ljus ute i hallen. Lyser så fint.
 
Knopparna ska som sagt bytas ut, dom som sitter där e faktiskt tråkiga.
 
Lakritz sover så gott vid mina ben, Prins han sover innanför tröjan . . som vanligt.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Vad fint det blev!

Svar: Tack så mycket ! =)
Bina Lakritz Prins

2013-10-28 @ 19:19:57
URL: http://angelchanelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0