3 Okt - Trötter.

Sitter här i soffan.
Nicko han sover som en stock, vovvarna också.
 
I morse stack jag till Coop o handlade, sen kom morfar & mormor.
Morfar skulle såga en stång till åt mig.
 
Blev en fika innan dom gick hem.
 
När Nicko kom hem, så stack vi till gymmet.
Jag cyklade 30 min, sedan smög jag in lite utfall & sist baksidan av armarna.
 
 
Avslutade träningen med ett gott choklad som vanligt.
 
Vi åt pasta när vi kom hem, sen hoppade jag in i duschen.
Mötte sedan upp pappa & mamma.

Hade ju fått höra att H&M sålde en tröja för 99:- som jag spanat in.
Så vi stack till Mobilia.
 
Dock va tröjan slutsåld.
Men jag hittade en annan tröja + träningslinne.
Köpte även en present till Linus.
 
Två söta vaser köpte jag med, dom kan ni få se kort på.
 
Men de andra sakerna får ni se i morgon,
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0