7 Okt - Homeland avsnitt 2.

I morse blev det gymmet redan vid 10 tiden.
30 min på cykel, 50 min på bandet.
Gissa om jag va trött efteråt!!
 
När vi kom hem blev jag sååå slö.
Låg i soffan en timme och degade.
Sen var det dags o laga mat till Nicko, som han kunde ha både före jobb & på jobb.
Det blev pasta & köttfärssås.
 
Jag var så himla trött när Nicko gått, men tänkte, jag ska inte sova . . 
När klockan va 16 började Jamie Oliver, så jag la mig o kollade på de . . men somnade efter en stund.
Fick 20 minuters sömna, vilket räckte gott & väl.
 
Sen började jag med tvätten. 
Petra messade, så mamma & jag stack dit en runda.
Va hemma igen strax efter 20, så jag slängde i de sista 2 maskinerna.
Nu är det i torkskåpet, så de får hänga där en stund till.
 
Men det ska hämtas snart, för jag ska ase Homeland kl 21.45 och äta fläskpannkaka.
Inget ska störa då!!
Haha . .
 
Bilder kommer jag att slänga upp om en liten stund.
Så kolla in om en stund igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0