Lite från idag, lite från igår.

I går innan träningen stack vi till tippen, slängde skit.
Sen tränade vi benen.
Jag klarade knäböj med 70 kg!!
 
 
Efter det blev det Ikea, köpte fler lådor till byrån.
 
 
Sen Mobilia efter de.
Där hittade vi träningstopp till mig =)
 
Sen hiiim.
 
I morse vaknade jag o4.54 av en mardröm.
Det var inte lönt o somna om, så jag gick upp.
 
Självklart ösregnade de när jag skulle ut med vovvarna.
Men när jag skulle sticka iväg, var de uppehåll.
 
Kollade på Tjorven o åt frukost i morse vid 6 tiden.
 
 
Idag var det ju dags för morfars op, höger knä.
 
Lilla Prins e så kelig.
 
Efter dagens träningspass, stack vi o handlade mat.
Sen hem till mormor. 
Vi bjöd henne på 3 sorters kinamat.
 
Ikväll har mamma o jag vatt en snabbis på M.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0