6 Sep - Ny jacka Parajumpers

 
 
Gookväll!
 
Idag sov vi länge, ända till 9.30
 
Upp o klädde på oss, plockade undan. 
Gick ett ärrende, sen hem igen.
 
Stack sedan till Emporia.
Nicko köpte 2 par nya shorts och jag fick 2 nya linne.
BIlder kommer så fort jag tagit bilder på de =)
 
Sen var vi inne på Sealife, där testade jag Parajumpersjackan.
Aaah så fin!!
 
Men hade fått för mig att jag ville se mörkblå & grön först, så vi stack igen.
Hem o gick med vovarna, sen upp i stan.
Men där fanns inte mer än svart heller.
 
Stack hem om snabbt sen körde vi till Emporia.
Där köpte vi den
 
Hur snygg är inte min nya fina jacka jag fick av Nicko ?
 
 
Bilden är lånad från Sealife.se
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0