Lite idag, lite igår . . .

 
 
Igår tog Prins och jag en morgonpromenad medan Lakritz sussa soffan.
Sen blev det frukost.
 
 
Efter dusch, frukost och hela det köret så gick vovvarna och jag ut i solen en stund.
Det blev vars ett tuggben med kyckling på.
 
Haha . . . söte.
 
Jag fick hem mina kläder igår.
Snälla Josefine skickade dom till mig, så nu ska jag göra reklam för hennes företag!!
 
Ringde o tragga med Pullan lite igår.
Prins han somnade så gott i famnen hos mig.
 
 
Idag hade jag absolut ingen lust att ta en promenad.
Stack en runda till stan i stället. Skulle till One Piece och köpa leggings, men dom hade för fan smällt igen!
Jag visste att de skulle stänga, men tjejen som jobbade där, sa att det blev efter sommaren.
 
Men iaf så blev det en runda i stan.
Hittade träningskläder, så dom fick följa med mig hem.
 
Solen sken så fint när jag kom hem, så jag bytte om och tog vovvarna med mig ut o satte mig på en filt.
Idag fick dom vars ett gristryne.
 
När min kära kom hem så stack vi till gymmet.
20 min på bandet, 10 på crossen, jävla hårt pass för vaderna . . . medan Nicko tränade bröst.
När han var klar med sitt, jag med mitt, blev det axlar och triceps tillsammans.
 
När vi kom hem, klädde vi på oss vars en jacka och sen traskade till Mobilia.
Jag skulle ha en sportbh, men den jag ville ha, fanns så klart inte.
 
Men vi hittade lite annat skoj.
Nyfikna ?
Bilder kommer i morgon =)
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha de BÄST!

2014-05-03 @ 12:12:22
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0