Uppdatering & bildbomb.

Jag har inte orkat skriva . . men Nicko somnade, vovvarna somnade, inget på tv. . . så ja, nu får ni veta lite.
 
 
I fredags åkte ja med mormor och morfar till Skåne Tranås.
 
Vi träffade en herre som en gång i tiden gick i morfars klass.
Så jag frågade honom, om ja fick ta ett kort på honom med mormor och morfar.
Och självklart fick jag de.
 
Blev en tur till Boan. Fikade där.
 
Morfar och jag lockade mormor att köpa en rosa jacka, tycker dena färgen klär henne perfekt.
 
I tisdags var det ÅTER dags för Djursjukhuset.
Stoppade Prins i väskan, ner i korgen, sen cyklade vi dit.
Solen sken, härligt.
 
Sur vovve.
 
Jävla väntande.
 
Med en ny knuta, stor som 50 öring, så ska vi fortsätta med medicinerna.
 
Hon i kassan bad oss sitta ner o vänta, så skulle veterinären skriva ner allt i Prins Journal, sen skulle vi får betala.
10.55 satte vi oss o började vänta
 
40 min senare . . .
 
1.5 timme senare hade vi fortfarande inte fått betala.
Så Nicko kom dit, arg som ett bi.
Tydligen har Djursjukhuset gjort ngt fel . . så dom fick inget svar från IF.
Så vi fick helt enkelt betala allt, fast vi har försäkring. . .
 
Efter en helvetesförmiddag/eftermiddag så cyklade ja till Mariedalsgrillen.
Där blev det frukost. 150g hamburgare med pommes och läsk.
Prins fick en kokt korv.
 
Fick hålla hårt i korven, annas hade han svalt allt på en gång.
 
Prins kommer gå på medicin ett tag till, då vi ska trappa ner IGEN.
Sen har vi ett återbesök om ca 3 veckor, så får vi veta mer då.
 
Men det lutar åt att han kommer gå på medicin varje dag, livet ut =/
 
 
På kvällen blev det gymmet.
 
Spännisar.
 
Oj oj, det trodde ni inte om mig va !?
 
Mina favoritjeans sitter som korvaskinn!!
Aningens för tajta, dom tom plattar till rumpan.
O det gillar inte jag, hatar platta rumpor.
 
En trött vavva.
 
En trött Lakritz.
 
En vovve som sovit en stund.
 
Lite mer gymkort.
 
Mormor har fått lära sig lite halvt o ta kort på sig själv, haha.
 
Solkungen.
 
Trött Prins, som vanligt.
 
Tvätthjälp !?
 
I lördags bar det av till Helsingborg.
Vi hade lagt undan en lampa på Chilli där.
 
 
 
Lite vovvegott blev det också.
 
Middag efter träning.
 
Solkung 2 på ballen.
 
Ser ni texten ?
 
Påskpågarna.
 
 
Ja det var allt för denna gången.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ha en riktigt härlig söndag.. Kram..

2014-04-27 @ 11:24:53
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0