20 Feb - Besök, mängder med bilder & träning.

 
Usch va man är seg på mogonen.
Man vill absolut inte gå upp när klockan ringer.
 
Men Prins behöver sin medicin och dom måste ju ut o kissa.
 
När vi hade varit ute o allt sånt, så tömde jag disken, förberedde maten till i kväll, vispade grädde, gjorde smörgåsar och allt sånt.
 
Sen satte jag mig på soffan, Prins bäddade och la sig för att sova en timme.
 
Lakritz va trött, så han bara slängde sig ner.
 
Vid 11 tiden kom besök.
 
Små söta semlor med rosa grädde.
 
Marinerad kyckling som steks.
 
Stekt vitkål.
 
Äggnudlar
 
Broccoli
 
Rivna morötter & minimajs
 
Färdigt
 
Nicko slutade vid halv sex, han hämtade mormor innan han körde hem.
Hon skulle passa vovvarna medan vi skulle träna.
 
Blev självklart ben/rumpa o vader.
Min favvisdag!
 
Rosa på handskarna, rosa skal, rosa på bältet och rosa på brallorna.
 
Här orkade jag inte mer än 270 kg 4 x 10.
Men nu har jag börjat äta mer så orken börjar komma tillbaka!
Nästa gång hoppas jag på iaf 300 kg!!
 
Börjar bli mjuk i benen.
 
Min frisyr alltså . . om man ens får kalla de för frisyr!
Värsta ruffset!
 
Skitta növar, så blir det när man har nya handskar.
 
Tänt lite ljus.
 
Efter träningen körde Nicko hem mormor. Sen åt vi.
Han åt mat, jag åt detta!
 
 
Nu ska jag duscha, så nu e det slut för idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0