8 Jan - Mycket träning & lite nytt

Klockan ringde o4.55
Inte alls trevligt . . men man vaknar snabbt o sen e de lungt.
 
Idag blev det 10 min intervall på biken, 15 min på bandet.
Min axel bråkar hela jävla tiden. Känner mig rent handikappad!
 
Hoppas de snart släpper, för de drar ner mitt humör rejält!
 
 
Nicko hade köpt nya fina handskar, provade dom i morse.
 
 
Baksidan av låren börjar synas lite.
 
Eftersom jag e handkappad, så har jag personlig lyftare på gymmet.
Han tar både av och på alla vikter. Hur bra är inte de !?
 
Lite vader för min del, ut över cykel & bandet.
 
Svettig.
Vikt upp både byxorna och öppnat jackan
 
Jag e terro, tar kort hela tiden.
 
 
Min mage ser ut så här nu.
Plattare och plattare. 
Nöjd som bara den.
 
Dags för frisören idag.
 
Sen stack jag till Mobilia en runda.
 
Naaw Birger o Lennart.
 
Lite nytt.
 
 
Tvätten kallar . . .
Vill ni ha ett gott recept ?
Kolla in lite senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0