19 Juni - Lite uppdatering

Har inte haft ork o lust o skriva.
Låg hela tisdagen med migrän kändes de som. från 15 tiden till strax efter 20 tiden.
 
Men men.
 
Hallen just nu . . .
 
Lite gottis mitt i veckan.
 
Så såg de ut i går här hemma.
 
Vi var o köpte lite shampo o sånt igår.
 
O jag köpte lite strumpor o nagellack.
 
I tisdags kom våra paket, vad tror ni att det är ?


Resten av paketen är  här.
 
Idag blev det benträning.
Lätta vikter för att inte locka fram migränen!
För den vill jag fan hålla väck.
 
 
Hur snygga är inte Nickos nya träningstights ?
Jag vill knycka dom!!
 
Nya leggings på mig.
 
Min rumpa.
Fick beröm för min rumpa o ben idag av 2 st.
Den ena frågade om jag skulle tävla, haha.
Hur kul är inte de o höra ? det är ju inte första gången jag fått frågan :P
 
 
Efter gymmet så stack vi hem o duschade, åt, gick med vovvarna, Prins fick medicin och allt sånt.
Sen blev de Emporia.
 
Nyfikna ?
 
2 par gymleggings.
 
Shorts/cykelbyxor.
 
Så sitter de rosa, de andra glömde jag ta kort på när jag hade dom på mig.
Men de kommer . . .
 
Nya jackan från Lexington.
 
Prins älskar Lexington, haha.
 
 
Här ser man lite bättre.
 
 
Mina pågar.
 
Mupparna turas om o ligga i högen med Lexingtonkuddarna.
 
 
Ja där fick ni ser de senaste dagarna i bilder.
I morgon får ni se nya,

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Dom där rosa träningsbyxorna som du har på gymmet var galet snygga! Vart är dom ifrån?

Svar: dom är från soc, barnavdelningen hahah.
Bina Lakritz Prins

2014-06-20 @ 08:23:44
URL: http://bexonce.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0