8 Juni - Slut i rutan

 
I morse efter kisserundan sprang båda rakt in i datarummet i solen.
 
Jag vakna vid 8, sen vid 9.30 kallade jag på Nicko.
1 tim senare var vi på gymmet.
 
Jag sa innan vi började, klarar jag 30 min på cykel är jag nöjd. Allt över 30 är bonus.
47 min senare, fick jag ge upp. Skinnet på rumpan sved hahah.
 
Så 17 min bonustidfick jag!
Inte illa!
 
Tänk att för 2 veckor sedan, orkade jag knappt 15 min, idag klarade jag 47 min, vilket blev 2.3 mil och om det stämmer, så cyklade jag 33 km/tim.
 
Efter det så tränade vi vader och mage.
 
När vi skulle cykla hem, så blev jag lite paff när jag kollade på min bajk.
Där satt en fågelunge.
O inte fan ville den flytta sig, haha.
 
Den kunde knappt flyga.
 
Min orkide börjar få skott uppe på en stängel.
 
Mormors fina blomma.
 
Så varmt väder, vad passar då bättre än iskall vattenmelon.
 
Blåa naglar.
 
Lite gott som jag ska ha nu!
Vi köpte en större kalender, så jag kan ha koll på Prinsas mediciner.
Så nu ska jag skriva in allt och äta lite gott.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0