Allt ni missar kommer nu.

LateBina har legat på latsidan och inte orkat skriva.
 
Nu e garderoben på plats.
Gissa om man blev rädd första morgonen o se sig själv när man gick förbi hahaha.
 
Min lins på kameran small, så här såg korten ut.
 
Så kameran på framsidan fick användas . . .
Inte det lättaste.
 
Vi var o köpte nya däck.
Jag passade då på o pilla av allt det krossade glaset, så nu kan jag ta kort.
 
Garderoben.
 
Man kan dra ut den grejen där man hänger galgarna.
 
Mina jeans längst ner, 2 höga.
Nästa är vanliga leggings.
Alla är One Piece ( förutom de vita ) som ni ser ligger där några som tom är inplastade.
 
Andra sidan.
De små hyllorna är mina shorts.
 
Allt där uppe e Nickos, mitt där nere.
 
Frukosten igår.
 
2 fina vovvar.
 
Min Prins, han älskar värme.
 
Kameran spökar lite på mobilen.
 
Idag gick jag en hel timme på bandet, utan o få ont i knäna.
Så himla skönt!!!
 
Färgglad!
 
Lakritz vilar med stil.
 
 
I morgon är den jävla fin dag, det är benträningsdag!
Herrejävlar va benen ska få arbeta!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0