Helgen i bilder.

 
Lite bilder från helgen tänkte jag bjuda på.
 
Lila och rosa på gymmet i fredags.
 
På kvällen stack mamma o jag till Mobilia en runda.
Jeansshortsen sen förra sommaren börjar sitta aningens trångt i låren, men rätt stora i magen.
Allt går framåt med träningen, haha.
 
En kvällsdrink.
 
Lördagmorgon, vi var på gymmet vid 10.
1 timmes promenad för Nicko, 45 för min del. Mina knä ville inte som jag ville.
Sen stack vi hem. Nicko kollade lite tv, sen gick vi till mormor och morfar.
Mupparna fick följa med.
Dom la sig på sin vanliga plats, på balkongen.
Hemma ligger dom på samma plats.
 
Min minsta gris.
 
Titta inte på mitt hår, hahah.
 
Efter en god middag och vovvarna hade varit ute, så begav vi oss till gymmet igen.
Då blev der rygg.
Marklyft började vi med.
 
Min klena rygg, 45 kg på stången.
 
Nicko får inte träna vissa saker på en månad av läkaren, så de får jag själv göra.
Så biceps och triceps tränade jag också i lördags.
 
Nya byxor och nytt linne. Alltid skoj.
 
Lite vader efter de.
 
I går, sömdags. Stack vi till gymmet vid 10 tiden.
Även då böev det bandet.
Men bara 28 min för min del Knäna vägrade.
 
Natalie o hennes kille var också där.
Alltid trevligt o snacka skit med henne haha.
 
Lila skor på gymmet, lilla skor efteråt.
Lila lila lila.
 
Efter gymmet stack pappa o jag till stan.
Sen en sväng på Emporia.
 
Köpte tunna galgar till nya garderoben, och 3 nya shorts.
 
O dessa köpte jag förra gången.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Angelica

Nä jag vet vad man ska träna o inte, jobbat på Gym. Men har många vänner som är PT. Går hos sjukgymnast, långpromenader och joggar. Ny vecka.. Ny månad.. Och strålande sooool :) Ha de bäst :)

2014-06-02 @ 13:47:47
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se
Postat av: Angelica

Ska jag bara göra toan? Eller både toa o kök? Eller ska jag flytta?

2014-06-04 @ 16:11:21
URL: http://mylifeismyeverything.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0