Vi kör en bildbomb.

Mupparna.
 
Från igår.
Uppvärmning inför knäböj.
 
Först frontböj.
Lätta vikter, 15 rep.
 
Invigde nya brallorna.
 
Mitt hår börjar bli långt.
 
Sen lätta vikter, vanlig knäböj, 15 rep.
 
Benspark, samma sak.
Lätta vikter, 15 rep.
 
Denna gillar inte jag, så jag kör en annan.
 
Denna kör jag.
 
Åter igen, lätta vikter 15 rep.
 
Spännis.
 
 
 
Här gör jag ett steg till sidan, lite mildare för ömma knä!
 
Här fick jävlar i det röven arbeta.
 
Stretchar, då va Nicko kvick.
 
Glad vovve när vi kom hem mitt i natten.
 
 
Liten mupp på vasken.
 

Kommentarer
Postat av: hellstromellinor.blogg.se

Så söta hundar :)

Svar: tack så mycket :D
Bina Lakritz Prins

2014-06-15 @ 21:28:12
URL: http://hellstromellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0