11 Mars - En sväng på stan, paket och lite nytt.

 
I morse stack jag en sväng till stan.
Skulle prova ett par leggings jag sett, som jag ville ha.
Men jag hade för stora lår & rumpa, haha.
 
Köpte iaf lite saker. Kommer bilder längre ner.
Sen hittade jag en sån söt mjukiströja till Prins inne på One Piece, och hon som jobbade sa att jag fick gärna komma in med honom, så jag fick testat storlekarna på honom.
Så jag cyklade hem, hämtade Prins och stack tillbaka.
 
 
 
Små fina hundar e nästan alltid välkomna i affärerna haah.
 
Köpte ett par gröna leggings till mig själv.
 
3 par strumpbyxor till mig, en deo till Nicko.
 
När jag kom hem igen, så hade mitt paket från England kommit.
Trevligt.
 
Nu sitter vi på balkongen, solen lyser in.
 
Lite bilder på Prins i hans nya tröja.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0