18 Mars - Piller, träning, fika och hund på bordet.

 
I morse sov jag rent för länge, vaknade 9.
Upp och ut med vovvarna, gjorde vid mig.
Svalde pillan, tog mina träningsgrejor, tog ett choklad och på bajken ner till Limhamn.
 
Magkort topp, det säger inte lite de!!
 
Utan att dra in magen.
Det gillar vi.
 
Efter allt svettandes, så stack jag o mötte upp Petra och Heidi.
Dom hade lunch. Petra "bjöd" på varm choklad.
 
 
Hem som fan efter de.
Vatt ute med vovvarna. Sen satte jag mig vid datan.
Nicko nannar. Stackaren mår inte bra.
 
Prins sitter o kollar ut.
 
Lite vovve får sitta på köksbordet ibland:P
 
 
 
På skohyllan kan man också ligga. Där e varmt vid elemetet ju.
 
 
Snart ska jag sticka iväg. 
Men har ni tur så skriver jag lite mer senare ;o)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0