2 - 3 Mars - FIkabesök, blommor, kakor & träning.

 
I går hade vi fikabesök. Så jag satte igång o baka lite.
 
Bev mackor med leverpastej och grönsaker.
 
Lite hemmabakat till de.
 
Fick fina tulpaner av mamma och pappa.
 
Härliga färger.

Denna fick jag av mormor och morfar.
 
När alla gått hem, stack vi till gymmet.
 
Jag cyklade, gick på bandet & crossen.
Sen tränade jag lite med Nicko.
 
Idag stack vi till gymmet vid 10 tiden.
Ingen lust alls idag.
Men det blev 7 min cykel, 30 min cross, 35 min bandet.
Sen lite biceps efter de.
 
Mina tomater börja titta upp.
 
Idag testade jag Skånemejeriers nya juice, mycket god!
 
17 började jag tvätta.
Hann inte mer än slänga i tvätten från jag fick välkomna migränen.
La mig i sovrummet i 30 min sen va de helt OK.
 
Mamma kom förbi o kollade på tv lite ikväll.
 
Första gången på ca 6 veckor, han älskar den varma tvätten.
 
 
Nä nu ska jag ge upp för idag.
Haj & i vaj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0