22 Mars - Hundutställning.

 
Inatt blev det inte mycket sömn.
Jag vet inte om det var för jag är orolig för Lakritz el vad.
Men vaknade var 5 min typ.
 
Han började igår igen, gå snett o så.
Ryggen, igen.
 
Vila, inget bus, inget hoppande.
Men nu när han har ont, så ligger han oftast stilla el sitter på mattan i hallen.
Jackan kommer att åka på varje runda, fast han inte vill.
Men de håller ryggen varm.

Hoppas det går över igen snart.
 
I morse packade jag de grejorna jag ville ha med i denna väskan. Dvs den väskan Prins anser e hans väska.
Så han tog sig friheten och hoppa upp o satte sig, ham ville nog med.
 
Nicko körde mig till Mässhallarna.
Han skulle med, men mådde inte så bra.
 
Jag mötte iaf upp Natalie.
Hon tävlade med sin yngsta hund.
 
Sen gick vi runt lite.
 
Kollade på alla fina vavvorna.
 
Kändisen.
 
Liten liten vavva.
 
 
När jag kom hem hade jag 2 vilda hundar.
Kassarna rotade dom i som bara den.
 
Prins tom snodde en påse och stack.
 
 
Denna gången var det faktiskt dåligt med försäljning av mat.
Ända som sålde var ju Robur.
 
ProPlan sa att jag fick komma imorgon om jag ville köpa deras mat. För dom hade bara 2 påsar av varje som demo.
 
Färskfoder, aldrig mer att jag köper de. Fy fan!
Sen fanns där ett annat märke, aldrig hört talas om.
Och Royal, de köper jag inte längre.
 
 
O Nicko fick tag i kameran . . .
 
Dessa gillade dom.
 
Vovvarnas skåp.
 
Inga lösnaglar mer. Jag va trött på allt som hade med de o göra.
 
TiggePer.
 
Nä nu ska jag klä på mig och gå sista rundan med vovvarna.
Haj & i vaj.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0