25 Mars - Svullna knä och middagsgäster.

Idag blev det gymmet vid halv tio tiden.
Jag klarade inte av att gå på bandet, cykla el crossen. Mina knä vägrade !

De slutade med att de gjorde ont o bara stå.
 
När Nicko var klar stack vi hem, åt lite. 
Jag lagade middag. Sen stack vi till Mobilia.
Där köpre vi en sån grej man har på sig när man har ont.
 
Så de har jag haft hela dagen. De kändes bättre.
Utan den kunde jag inte stödja på benet ikväll.
 
Iaf.
 
När vi kom tillbaka från Mobilia, så var det tvättdags.
Sen lagade jag middag till kvällen, hade bjudit hit tre små grisarna och Hello Kitty.
Nicko va så snäll o gick med vovvarna.
 
Efter allt de, så satte jag mig ner i soffan en stund.
Min lilla Lakritz kom o ville kela.
Han somnade till slut i min famn, sittande.
 
 
Vid 17 tiden kom Petra o barnen.
Petra o Julia skulle till Ica o handla, så Anton o Linus stannade kvar.
Han ville så gärna ha min nalle.
 
 
Han sa flera gånger att den va tung, hahah.

Han hittade Lakritz fluga, så den åkte på.
 
Sen tyckte han att Petra skulle ha den.
 
Visst e hon lik Hello Kitty !?
 
Sen körde mamma dom hem.
Lakritz gick direkt o la sig när dom gått.
 
Även han, grävlingen.
 
Kastade en havrefras, ser så sött ut.
 
Tugga tugga.
 
Nyss gjort detta.
 
Nu ska jag bädda ner mig. Trött som ett as nu.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0